Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

30JuLi

Isabell Permalink1
Hej hej igår så hade ja o daanne vart tillsammans 9 månader=) Vi kommer vara tillsammans föralltid=)
Gjorde inte alltförmycket Linda o bella(dannes brorstjej o dotter) här olekte ...
Idag så var Jenny O Colin här sedan så gick ja o issa med nettan o Viktor till lekparken vid  mormor o Isabell åkte massa ruchbana hon är inte rädd längre  utan älskar det o ville bara åka mer o mer o mer=) sedan så skulle hon bara hem tillmormor(hon bor presis vi lekparken) så hon gick ditot hela tiden o vart jäöääte arg för att hin ej fick så gavupp o lät henne gå dit men då va mormor ej hemma just då vi väntade  på hennesvbalksida o isabell ropade massa  på mormor o va jääte arg för att hon ej kom så tillsist kom mormors snälla grannar  med  inlagdgurka till mig mums o bulle till isabell o så bjöd dem på fika medans vi väntade Tack tack! då vart isabell  l ungn o glad igen.. sedan kom mormor oisabell drack upp allt som fans kvar av mormors  milkschalke sedan bjöd  hon oss på hemmagjord smörgåstårta  Mums  tack tack.. sedan kikade vi när emelie o ida dansade jäätee duktiga mina små prinsessor=)
Sedan har det ej hänt såmycket mera ..
Bloggen strullar   såkorten är ute på bildagboken så forsätt dit o kika nu=) http://hippiemicka.bilddagboken.se/
#1 - - mormor:

ja ska va hemma nästa gång bella kram mormor

Till top