Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

22November

Isabell Permalink3
Idag så var vi  tillläkaren  med isabell hon hade hosta sa han som om  ja inte redan viste de..hon fick  hostmedicin på resept iallfall...
Sedan var vi o tog oss en snabb kaffe hemma hos  mormor/Mamma.. eftremiddagen vart hemma hos Jenny.. Lite städa har ja gjort idag oxå sedan lagade jag och Isabell kaviar torsk tills Danne kom hem isabell e så duktig att hjälpa mamma hon hjälper  med allt nu=) Går o kastar blöjan hämtar saker om man bert henne=) hehe Min Prinsessa=)
har väl inte hänt allt för mycket..



           Isabell Hjälper mamma  med  maten=)                     Det blev geggigt men de va roligt=)
image356image357

Isabell dansar till en av favorit filmerna Lazy Town=)
image358

BLommorna jag fick av mamma tack=)
image359


Skulle Aldrig kunna missa en dag av Min Prinsessas liv Det bästa som  finns  är att få se henne växa & utvecklas, lära henne nya saker...
 
Tack alla som Hjälper mig & ställer  upp då vi behöver  det..Och alla som är med o lär henne nya saker
*( hhaha Och du mamma/mormor de e bra att du lär henne lite hys oxå för annarsskulle hon vara alldeles  för snäll o lugn) haha..
#1 - - nettan!!:

kladdigt!! hihi!! duktig som hjälper till.... fast de är roligt att städa efter!!(eller inte)

#2 - - Tessie:

hej! isabell ar sa sot!!! synd att jag missar sa mycket men kul att du lager ut bilder sa att jag ser hur hon vaxer! aven om det inte ar riktigt samma sak! ska forsoka komma hem och halsa pa snart! ses da! manga kramar pa er bada!

#3 - - cattha:

hon är så sötttttttttttttttttttttttt
hoho

Till top