Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

28september

Isabell Permalink1
så här går de när man har tråkigt!!(snott från  nettan)

Vad blir ditt namn baklänges? aleakim
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?1  och ett halft dygn
Platt eller lockigt hår? platt
Är du kär i någon? jaa i min pojkvän=)
Vad gör du när det regnar? hoppar  i vattenpölar
Har en dröm gått i uppfyllelse? ja jag har juh världensunderbaraste  dotter opojkvän,  men har  juh en kvar att få fast anställning på ett toppenjobb med   hög lön!
Vad har du för startsida på internet? google
Vem ringde du senast? mamma
Tycker du att sengångare är söta? nja
Har du haft vattekoppor? ja
Vilken mobilsingnal ? jadu kan juh ej beskriva den
Första sporten du gick på? ridning
Vad längtar du mest till just nu? tills jag o danne flyttar o ja får jobb!
Hur gammal har du tänkt bli? 200år
Kan du gå ner i spagat? nej  hahah eller kanske det vissa stunder AHAHAHHAHAHA
Vad är du mest rädd för i hela världen?Getingar o Humlor o Fiskar
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? ja oftast
Röd,grön,blå eller gul mjölk? blå eller grön
Vad har du för färg på ditt påslakan? vitt  o lila
Sommar eller snö? Sommar
Snyggaste läraren? går inte i skolan o näår ja gjorde det så fans det ingen snygg
Tänt eller släckt när du ska sova? släckt
Godaste drickan till frukost? mjölk/Oboy o så kaffe
Vem kramade du senast? både isabell oDanne
Duscha eller bada? bada
Kan du ditt mobilnr utantill? ja,
Hur tar du dej till skolan? går inte i skolan men cyklar tar buss eller  bil tilljobb/Praktiken på tunbytorp
Vad vare senaste som fick dej att skratta? När  isabell  höll på  somna i  mitt knäså kom det musik  på  reklamen på  tv då började  hon att dansa sedan sov hon nästan igen=)
#1 - - mamma:

jaha ja trodde de bara finns vit mjölk hihi
kram mamma

Till top