Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

26April

Isabell Permalink2
DET VAR LÄNGE SEDAN DEM VAR BEBISAR=)


ISABELL
image494

COLiN
image495

Idag så började dagen att isabell vaknade 10 i 6 sedan halv 10 var vi på mitt dagis o vi hade gårdstädning men pallade ej göra så mycket ja har så ont i musklernaa magen o armar o mellanjärtet efter gårdagens sandslott i jätte format ja gjorde på dagis=)
efter de bar de av till erikslund o kikade runt hittade inte så mycket men några saker iaf..
sen hem till mamma o fikade o hjälpte måla lite på hennes nya staket dem får skit snyggt på sin tomt  så de smittade så vart hem o fixade på min tomt så gick danne issa o ja till plantaget men DET VA STÄNGT   skulle vi till Lidl men de hade oxå STÄngt gick vi hem o hämtade bilen o åkte till maxi skulle handla lit eo käka korv MEN KORVEV vca oxå STÄNGT=/ så åkte till max  o åt men man får juh vänta 100år på att få  maten  o allt där nu e vi hemma igen o vet ej va man ska hitta ppppå..
#1 - - Jenny:

Naaaw.. Våra småååå!! Söta bäbisar!

#2 - - cattha:

jättesöt kille o tjej,o tiden går fort
tack för
sakerna ,o för målarhjälpen
kram momo/mamma

Till top