Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

30December-08

Isabell Permalink6
GRATTIS STORESYSTER /MOSTER TERESE 25ÅR !!!Hoppas du fått en toppen dag!!


Idag så åkte till jobbet till ca halv 9 tiden ock slutade tisigare vid kl 14..Åkte och hämtade Isabell gick förbi affären och köpte fika.. sedan hem till mormor för att fika=) heheh
Färgade håret på  mormor vart fint=) och platttångs locka emmes o idas hår dem har så fint båda två ida har sådanna fina tapper och emelie så långt och fint hår AVIS!!!!
När ja kom hem vart det frisör lek med mitt hår heheh jag färgade den ENORMA fula utväxt=)
sedan så kilpte ja av en halv decimeter på längden och klipte minia etapper och det uppklipta!
Så nu e ja ganska nöjd endå FAST JA VILL IALLEFALL HA EMME O IDAS HÅR!!

har suttit och fixat i Isabells ena fotoalbum hade juh framkallat en del igen=)
annars händer de inte alt för mycket spyr spyr och åter spyr hela dagarna =/ Inte så roligt o springer på toa 100gånger om dagen + att ja e hungrig särskit p¨å  kvällarna när ja lagt mig o ska sova=) heheh bara upp o käka =)heheh
nee lite kort sedan se tvn natti natti alla


Mitt ny klippta hår!!va sägs???=)


ISABELL HJÄLPER O DAMMSUGA! MEN BARA OM DWEN E AVSTÄNGD ANNARS E DEN LÄSKIG=)



F O I LEKER ELLER RÄTTARE SAGT BRÅKAR OM DOCKANS STOL!



I O F BRÅKAR OM ISSAS GAMMLA MAT STOL !!  inge skojs när dem bårkar så mycket men dem kan öven va skit söta mor varandra=)



oo så lite ego oxå=)
#1 - - Anonym:

Jätte fin du blev i håret!

Fina bilder:)

kram

#2 - - cattha:

du blev ju jättefin i håret.

o tusen tack för igår.

o en sak till,kom hit till mig o ät mitt i natten de brukar ju jag göra hahah,men sen efter 9mån får du ta med mig på promenad med hihi

o att issa o falin bråkar är bra att du vänjer dig vid för sen kommer en till o då blir de syskonbråk,vet väl dig o tessan hahaha

ha de bra

gott nytt år till er alla

#3 - - Cina:

Gott slut och GOTT NYTT ÅR 2009!



Kramen

#4 - - Cina:

Gott slut och GOTT NYTT ÅR 2009



Kramen

#5 - - Cina:

Gott slut och ETT GOTT NYTT ÅR 2009



Kramen

#6 - - moster caritha:

GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÅR KRAMAR FRÅN OSS/Caritha med familj

Till top