Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

26Juni ÅÅåhhhh

Isabell Permalink2
jaha den j*vla läkaren ringde o utan ett enda test eller nårr så sa han nehepp då vet vi att de inte e baktirella bakterier eftersom att de inte hjälpte med anibiotika o medicinenn sist för 400kr...  så du får asmamedicin istället 2 stycken olika inhalatorer  det gick på 600Kr FAN 900KR på 2 veckor i medicin UTAN ATT ENS VETA VAD DET BEROR PÅ!!!dem har inte ens tagit minsta lilla blodproiv det hade dem kunnat gjort då hade de sätt om ja haft bakterier eller ej nee istället får ja betala 400kr o propa i mig onödiga saker som inte ens hjälper ARG JA BLIR SKA fan byta bort från bäckby läkarna!!


Med Isabell e det bra snart fyller hon 2 år o ja sagt att dem som kommer dem kommer o sätter ingen tid eller skickar inga inbjudningar alla vet att hon fylle rså ser väl vilka som kommer och inte..
MIN Lilla bebis blir mycket stor=) hehe  o nu har hon föresten lärt sig sjunga helöa lille kalle anka=)
#1 - - Anonym:

Hej!



Jag skulle jatte garna komma men jag ju saklart inte eftersom jag fortfarande ar pa jersey! Men nu ska jag ju snart flytta hem iaf och kommer till Sverige i slutet pa juli! Vi far ses da istallet!



Kram

#2 - - Mickan:

SVAR: tessan: Hej jo dig förstår ja att du inte kommer)= Du har juh redan skickat present=) heheh de va bra fäör nu ska hon ha en av klänningarna på hennes kalas=) Kram Mickan

Till top