Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

31Maj Sommar SOMMAR SOMMAR!!=) heehe

Isabell Permalink2

Ja vad mer ska man säga sommaren är HÄR=) !!! Wiii vad har vi gjort då hm jobbat jobbat o jobbat typ lekt busat o så  har vi kölpt oss en ny pol=) så idag så har vi badat o badat jasmina o  falin har oxå vart här o badat o sen kom Andy o nettan förbi en sväng oxå..

ISABELL E SÅ DUKTIG INTE ENS 2 År enu men kan redan räkna hon sägfer 1  2  3  4  5  6  6  8  9  hon hoppar över 7 o  men endå sååå  duktig + att hon kan sjunga massa delar från låtar o hela blinka lilla stjärna STÅLT ÖVER HENNE=)

¨åste bara säga att min store syster har köpt o skickat hem till mig en skit snygg kläning som ja kan ha på dannes brors bröllop samt presenter till Isabell ett par jeans o 2 kläningar allt skit snyggt TAC K TACK TESSAN DE VA JÄÄTTTE SNÄLLTTT!!!=)

LIte blider då  orkar ej skriva på dem men ni se ju h va de e lägger ut blider på de snygga kläderna oxå=)
(kommer bli snyggare när ja har fixat till mig när ja har klänningen på sen=) .. )

image532

image533image534image535image536image537image538

#1 - - Tessie:

Hej! vad kul att klanningen passade!! isabells klader kanske ar lite stora men da har hon ju att vaxa i iaf! Jag ar hemma nasta helg pa en snabb visit sa da kanske vi kan fika hemma hos mamma eller natt?? kram

#2 - - cattha:

jättefin i klänningen o issas kläder söta
ps issa visst vill du att momo ska bada med dig istället haha'
kram mamma hoho

Till top