Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

DANNE ÄNTLIGEN TILLBAKA!!

Isabell Permalink2
Igår natt så kom danne hem strax efter 2 på natten=) ÄNTLIGEN!! Isabell va överlycklig när han kom hon blev lite små väckt=) heheh men somna sedan om efter att krams med danne lite=) o imorse var hon orlolig´att danne skulle åka igen så hon sa vill vara hemma med danne han får inte åka iväg igen.. ja sa att han ska bara till jobbet idag o kommer hem idag igen=) så då var det okej =)  
Han hade köpt med 2 par SÅÅÅ söta skor till Isabell massa godis till henne o en skit snygg väska till mig o en parfym som lucktade jätte gott=) TACK MIN ÄSLKADE!!!=)
Orkar ej skriva så mycket men lägge rin bilder på sakerna vi fick!!=)



#1 - - catharina:

så söta skor till prinsessan

snygg väska ska ta hahaha skoja bara

#2 - - Cina:

Oj så fina skor "gullhönan" har fått!

Väskan var inte så dum den heller...=))



Kramen

Till top