Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

En Ny Vecka

Isabell Permalink1
Igår vart det Städa,I natt vart det Baka äppelsockerkakor.Idag vart det Klippa gräs & Tvätta Fömster...Va ska man göra imorron då=) heheh
Nee nu är min älskling På bio O min Prinsessa sover så Funderar på att lägga mig i ett bad o läsa min story tidning.. men Bebis är en vilding o far runt i magen nu sticker ut händer o fötter överallt & Hicka har bebisoxå nu. försöker förklara för bebis att bättre du komme rut finns mer plats då och att bebis har allt den behöver nu men vill inte lyssan o så imorron får den juh ej komma för då fyller juh Jenny 23 år GRATTTTTTTTTTIIIISSSS  JENNY!!!!!!(lite i förväg)

nee nu ska ja nog lägga mig i badet=) hehe
Ha en bra vecka alla får se om bebis vill komma på Onsdag då det är beräknat då=)


#1 - - Carro:

Den kommer den 4e, alltså på fredag!!

:P

Till top