Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Mitt 2009

Isabell Permalink0
Jaja jag får väl oxå fylla i denna lista då=) hehe




1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?-
hm ?? nee  tror ja inte fldde mitt andra barn har ja juh ej gjort förut :P 

2. Höll du några av dina nyårslöften? - La inga löften..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Japp eller e väl inte så jätte nära väner så bekanta kan man säga o de va en del + att en del ska ha ibörjan av 2010 

4. Dog någon som stod dig nära? - nej

5. Vilka länder besökte du? -Sverige fast besökte ja ej ja bor här

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - lite lite av graviditeten saknar man juh men de blir ingen ny 2010 iaf=)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 8september så klart

8. Vad var din största framgång 2009? - ?? vet ej hade ja nån?!=)

9. Största misstaget? - att föda utan besövning en gång till =)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - nja  hade juh riktig magsjuka häromdagen men inge alvarligare

11. Bästa köpet? - syskonvagnen, emmaljunga 360 cerox vagnen o ståbrädan=)

12. Vad spenderade du mest pengar på?- Barnen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad i år? - att Jonathan kom och alltid lycklig över mina barn o sambo

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - vet ej lyssna på så måga oliika men gillar välkommen hem med emd=)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? -
Lyckligare

16. Vad önskar du att du gjort mer? - vunnit 1 miljon kanske heheh nee jag är nöjd med livet som det är=)

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - stressa kanske?!=)

18. Hur tillbringar du julen? - jul1 med dannes pappa o familj..jul2 med dannes mamma o familj.. jul3 med min mamma o familj

19. Blev du kär i år? - jag är kär hela tiden i min älskade sambo juh!=)

20. Favoritprogram på TV? - Navy CIS, dhw o greys anatomy

21. Bästa boken du läste i år? hehe har inte läst nån bok bara barnböcker o vet ej vilken av dem som va bäst
22. Största musikaliska upptäckten? - ingen

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
-en toppen bra födelsedag=)
25. Något du önskade dig men inte fick? - En ny bil ;)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Den firades hemma, men familjerna.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - ja  det ejuh forfarande om ja hade vunnit miljonen men annars har ja det så bra man kan ha=)om inte bättre=)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - tjockare hahah men de löser vi 2o1o

29. Vad fick dig att må bra? - Min underbara familj

30. Vilken kändis var du mest sugen på? - inte sugen på nån kändis har juh min Danne finns INGEN som är bättre en han=)

31.  De bästa nya människorna du träffade? - måste vart JONATHAN o alla andra bäbisar som kom 2009=) för några vuxna nya träffade jag nog inte =)




GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!
Till top