Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

GRATTiS PÅ min FÖdelsedag och namansdag o tessans namnsdag

Isabell Permalink1
24År idag då!!!=)  


TACK ALLA IDAG FÖR FINA PRESNTER =) Och TACk  FÖR ATT NI KOM=)


DANNE: EN Symaskin
MAmma,micke emme o ida: Halsband, örhängen, ljus, chokladask , sockerkaks form,Tulpaner + BARNVAKT UNDER HELADAGEN AV EMME O IDA  O MAMMA HAR HJÄLPT MIG UNDER DAGEN TACK...
Jenny: Ring & 3 par örhängen
Pappa:1000Kr
Farmor & Farfar:Tulpanner
Dannes pappa & Lena:500Kr
Dannes mamma & Peter& Adam: Presentkort 1000Kr på Hm
Dannes mormor & morfar: 2blommor med fina krukor & 500Kr
Dannes syster & hennes pojkvän o Eliot: Chokladask & Tulpaner















#1 - - Cina:

De var inte dåligt med presenter du fick!

Hoppas dagen var bra!



Kramen

Till top