Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Helg!!!=)

Isabell Permalink3
Igår så busade isabell o jag o poff så råkade hon knocka in huvudet i min läpp trode hela tanden skulle försvinna fick en JÄTTEE FLÄSKLÄPP känndes som en stor kula i läppen=/  huvud saken att hon inte gjorde illa sig iallefall!!
Isabell har fått Pippi Kläder av mormro hon är helt överlycklig o ska vara pippi hela dagarna tro hon hon ville tillock med ha det til dagis men fick dra en vit lögn om att barnen bara skulle ta dem eller att dem skulle gå sönder då för inte klä ut sig dit heller=)

Idag så jobbade ja till kl 17 skulle stänga sedan hämta ja upp prinsessan gick till affären o sedan förbi mamma/mormro för att få lite kaffe=) Tack   isabell vilel som vanligt ej gå hem men tillsist fick ja med henne.. n u ligger hon o myser framför en film hon ska strax sova.. danne e på hoky han.. själv ska ja väl mysa framför tvn..
imorron blir det städning sedan på kalas..
o på söndag så e det juh Me And I party här då dem kommer o visar alla snygga barnkläder =)

trevlig helg!


MIn stackars läpp=(


PIPPI LÅNGSTRUMP






NYTTIGT O GOTT=) HEHHEHE
#1 - - Anonym:

hejsan, fin blogg=)

#2 - - sandra K:

Åh vad söt lilla snuttan är i sin pippi dräkt. Marängswissen ser inte heller helt fel ut ;)

Det var kul att se er idag, hoppas att vi kan ses snart igen!



Många kramar

#3 - - Sari:

Hur söt får man bli?? Jag tror bestämt att lilla fröken gillar att vara med på foto...=)

Till top