Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

storhandla & badande

Isabell Permalink1
idag så åkte vi till maxi o stor handlade handlade även hem blöjor o nappar till bebis=) hehe o så åkte vi till barnens hus o köpte ett baby gym till bebisen som spela musik o massa djur i all amöjlioga färger=)Skulle öppna o se hur de såg ut o isabell slängde sig direkt i det o sa ja e en bebis hon gillade det=) heheh
Sedan när vi kom hem så badade vi alla=) o mamma/mormor emme o ida kom för bi o badade dem med=) skojs=) trevligt med sällskap=)

har sådan ischas( vet ej hur de stavas) så kan ej stå ligga eller sitta så va ska man göra bebis ligge rpå fel nerv AJAJAJ

Issa gilla leka bebis=) hehe



VART TOG MAMMA/MORMOR VÄGEN???


tittut=)



ja jag badade oxå =) men inte med på kort=) hehe men här har ni ett med magen=)


#1 - - cattha:

hahaha ja tänk att lilla hm jag fick plats o kunde gömma mig hihih

ha de bra kram

Till top