Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Ny vecka nya tag=)

Isabell Permalink0
I fredags var jag ute med Jenny och Sabina på blue moon bar! de va helt Okej och ja drack inte allt för mycket känndes lite konstigt att va ute igen men de händer inte ofta ibland får man lov=) hehe..
Ilördags handla ja lite kläder till barnen  och sedan vart det kalas hemma hos mamma Min Plast pappa Micke fyllde juh 49år i frdags=) SÅ ENU EN GÅNG GRATTIS=)  Och TILL LINDA( dannes brors fru) Fyllde år i torsdags SÅ GRATTIS ÄVEN TILL DIG får fira dig när Danne e frisk igen!!
Söndagen fick ja följa med Mamma micke emme o ida o handla maaaassssa billigt som Mickes jobb hade nån personalrea grej=) Massa saker vart de mest julsaker.. vart även lite julsaker till grannen.. svarta julgrans kulor, en boll och  babar sago cd till colin o jenny...  EN STOR hög med rosa ritpapper en babarcd o lite tomte katter till Jasmina o Falin.. o en julgris i hö till jennys mamma carina=)    
Eftermiddagen hände det inte så mycket mera....

imororn får Isabell ÄNtlIGEN börja öppna sin chokladkalender o då är det bara 24 dagar kvar till jul!
På lördag fyller min Älskling 32 år!!

VANTAR TILL BARNEN!


BYXOR & TRÖJA TILL JONATHAN


TRÖJA O PYJAMAS TILL JONATHAN



TRÖJA TILL ISABELL



TRÖJA TILL ISABELL


Saker från personalrean=)


BARNEN LEKER=)


JONATHAN HAR BÖRJAT GREPPA SAKER=)




OCH STORT  TACK NETTAN FÖR HJÄLPEN MED OMGJORDA BLOGGEN=)
Till top