Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

UNDERBARASTE FAMILJEN!

Isabell Permalink5
Tänk vilken tur man har att man har en sådan underbara familj!världens underbaraste barn o sambo ! Tänk snart har vi vart tillsammans 3 år o de känns som det har vart vi alltis han är helt underbara på alla sätt mot både mig o barnen! vi är så lyckligt lottade som har fptt han till våran sambo/pappa! Älskar han verkligen MASSA!!!
Jonathan blev 3 veckor igår TIDEN G<ÅR FORT han ler o jollrar=) Sötisen!O Isabell e forfarande helt underbar storesyter till han .. hon hjälper till med allt o tröstar han när han e ledsen o pussar massa på han!=)

Måste säga Tack till Cina mammas granne som köpt SKIT SNYGG tuff hellokitty tröja till Isabell o jätte söta byxkor tröja till Jonathan TACK TACK=)
O tack ni andra alla oxå för allt vi fått=)

kommer lite bilder !


båda barnen somnade efter en sag i Isabells säng SÖTISAR!


SÅ SÖTA


Prinsessan satt o försökte trösta lillebror i morse=)


kläderna köpta från mormro emme ida o micke TACK=)


Isabell har fixat mig fin=)



sådan far sådan son!=)



titta va stark ja e=)



Isabells nya vinterjacka o termobyxkor


söt tycker han påminer lite om bebbe min lillebror här  men annars e han kopia av Danne!
#1 - - cattha:

ja du har haft tur. o så söta barnbarn man har

#2 - - Kusin Malin:

Jätte fina bilder=) Ja du har verkligen en jätte fin och snäll liten familj ! Kram

#3 - - Carro:

Dom är ju inte lika, Jonathan är ju söt :P



Gullisen, får ta och ses snart!

#4 - - Cina:

Varsågod, roligt att Isabell vart så glad åt sin Hello Kitty tröjan. Och Jonathan får växa i sitt så blir det nog så bra!



Sååååååå fina foton!



Kramen

#5 - - ingalill o roger:

jättegulliga foton ha de gott kram från oss i umeå

Till top