Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Kvinnor e starka!!

Isabell Permalink1

jaa man måste juh vara stark=) Är inne på 3eveckan med en jävla förkylning som går i vågor imellan åt känner man sig jätte dålig sen lite bättre sen dålig igen... sedan har ja enu en gång fått en sådan där hemsk yrsellatack som höll i sig länge... så har jag juh mina leder... Danne jobbar ( samt gym på morgonen) så han är hemifrån 9:30 och är hemma igen ca 20.00på kvällen så i stort sätt är ja själv med barnen helt 5dagar i veckan och endå hur dåligt o ont man en har så lyckas man ta hand om dem busa med dem leka o mysa med dem"man måste vara stark för att klara det=)

Men måste få klaga lite på mina leder!! JAG HAR SÅ JÄVLA ONT det blir aldrig bättre sanrare tvärt om känns som de blir bara vära... de hoppar från ställern hit o dit, har även blivit så jävla öm i magen eller hur man ska förklara de typ neranför revbenen har fått höra att de kan vara njurana men va vet jag.... börja vant mig med all jävla smärta många dagar har ja så jävla ont o svårt o röra mig vissa dagarn känns det bättre(MEN VÄLDIGT sällan) men har alltid ont .. vissa dagar som nu känns de som yxa i ryggslutet o armen har ja knapt nån kraft i och den ömmar... tappar kraften så lätt satt hos jasmina o skrev en grej med henne o kudne knappt skriva klart den för krampa för mycket i fingrar händer=/   skönt att nu börjar de iallefall komma lite längre med utredningen om provtagningar röntken reumatelog(eller hur de nu stavas)
Jobbigt är de oxå när inte alla verkar tror en och att de inte förstår hur ont ja faktist har....
Danne är så himla bäst han tar ALLTID hand om mig kramar om mig när ja har osm ondast och masserar mig varge gån ja ber han om inte mer endå... Älskar han så ortoligt mycket han är världens bästa på alla sätt!!!!!jag är lycklig lottat som har han och våran underbara barn!
Ja tänker på framtiden hur ska de bli vart klarar jag av att jobba med??! om detta som de verkar inte kommer sluta utan bara forsätta smärta för alltid vad finns de då för jobb för mig?!!
Det enda jag vet att jag och danne o barnen ALLTID komemr ha varandra och alltid leva lyckligt vilket som eftersom att vi har varandra och inget kan slå den lyckan!!

LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE

LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE

#1 - - Kusin Malin:

Usch stakars dig,inge kul att dras med en långvarig förkylning,och sen dina leder:( Men du är grymt duktig som ändå leker och står i med barnen:) Hehe ja både du och jag har hittat våra dröm karlar =) . Skönt för dig att du har Danne .

Kram kram

Till top