Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

SISTA DAGEN!

Isabell Permalink1
GÅRDAGEN slutade vid ca 1 halv2 och upp idag halv 7 ! JAG ÄR TRÖTT!!

NYÅRSAFTON IDAG och alltså sista dagen på detta år! Det har vart ett toppen år  med min älskade sambo o mina underbara barn!!
haft de toppen med familj och vänner oxå! helt perfekt år med mammaledighet o som " hemmafru" =)
2010 har inte kunnat varit bättre!!! hoppas på minst lika bra år nästa år med!!

Idag blir de att försöka komma till skridskoplan efter lunch då lillprinsbus ska sova så kan både ja o danne åka med issa!! =)
sedan senare bär det av mot david o lina med familj o jag tror vi kommer ha super mysigt!!

Vi har juh inskaffat oss varsinna hörselskydd åt barnen för smällarna issa är livrädd o j lär få sova  rosa till issa o gröna till jonathan=)


JAG VILL ÖNSKA ALLA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!!!



#1 - - Nettan:

hehe ja de är inte så länge kvar innan ja kommer... 10 dagar! låter bar med fler groggar!

Till top