Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

sommar värme o påsk

Isabell Permalink3
Hela påsklovet har vart underbart!!   Sommar värme hela tiden HÄRLIGT! BArnen har invigit poolen som vi tog med hem till mamma i lördags!  Mamma Micke Emme o Ida bjöd på påskmiddag MUMS TACKAR FÖR TREVLIG LÖRDAG ALLA!! =) massa mumsigt o god efterrätt!! =) O så lite mums dricka Skojs hade vi ! =)
Söndagen tillbringades en del på Ikea o käkade lunch o handlade lite nytt xom blandannat ett bord till akvariumet parasoll m.m.. måste dit igen för att köpa vardagsrumsbord samt stolar till köket..
Va i Sala en snmabbis i fredags o köpe en ny syskonvagn skit fin var den o den kan behövas då Isabell har presis som ja hade när ja va liten Massa problem o ont i bena o vi går juh en masssa LÅÅÅÅnga promenixer så då kan de behövas...
vart ute alla dagar i en massa hatr fått så mycket färg men nu flagnar ja redan på näsan=((  bLÄÄ ...
iSSA MED EN AV SINA PRESENTER I PÅSKÄGGET AV OSS =) iNLINES=) o åka jaa det kan hon :p HONS TÄLLDE SIG PÅ DEM O ÅKTE IVÄG! =)
BADA BADA
#1 - - Maja:

härliga bilder=)

#2 - - mickan:

TAck=)härligt när sommaren närmar sig :P

#3 - - Jenny:

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

Till top