Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

28 februari!=)

Isabell Permalink1
26år man börja känna sig gammal:P hehe...   Haft en bra dag igår så mamma;micke ,Emme ,Ida, Pappa, Jasmina o Faline kom och firade mig.. Sedan Idag så kom Jenny,Colin,  LIna,Noah, Ronny o Lena o firade mig o i Lördags så var vi hos dannes mamma inger som fyllde i onsdags o hennes man som fyllde i torsdags o firade dem o då firade de mig!=)
TUSEN TACK ALLA FÖR JÄTTE FINA PRESNTER!=)
Fick av mamma micke emme o ida: SÄnkläder matchande.. STOR blomma som heter flamingo SÅ SNYGG! samt en mAssssaaa gottisaker lott c o badsalt!! TACKAR....
AV pappa: PEngar TACKar
Av Jasmina o F jätte fina lila tulpaner TACKAR
av Inger  o Peter: Presnt kort på hm TACKAR
av Dannes mormor (som fira mig hemma hos inger) TACKAR
Av Ronny o lena Presentkort på gina TACKAR
Av Jenny o Colin presntkort på Gina TAckar
Av Danne Mario gokart till Wii med 2 rattar samt en ROSA KONTROL=) Wiii TACKAR ÄLSLING! =)
AV Isabell kramar o pussar o fin teckning!=) o Joanthan oxå puss =)
Tror ja inte glömmt nått men man vet aldrig :P

Förmiddagen o in på eftermiddagen Tillbringades på stan L & N komner o Joina oss trevligt! Hitta en hel del massa till mig själv SÅ SKOJS AYY FYLLA SIN EGNA GARDEROB o inte bara barnens men skojs att fylla deras oxå OCH JAG ÄR INTE KLAR MED MIN!!!! =) heheheh ska nog fyllas på en massa mera!
Så hittade ja så häftiga mjukdjursrobbatar som va tvungen o inhandla till barnen ca nästan 1 M stora !=)

IGÅR GICK JA ISABELL JASMINA O FALINE TILL PLANTAGET VI HITTADE UTSLAGNA VIDEKISSAR SÅ VÅREN ÄR PÅ G IAF """!!!!!!!=)

min flamingo blomam vart inte de bästa kortet men ska försöka ta snyggare sen !=)


ROBBOTARNA(no ser juh hur stora dem är ca om ni gämför med Js hand) =)

JASMINA O JA SÅ SNYGGA PÅ VÅRAN MYSKVÄLL IGÅR =) HAHAH


MYSKVÄLL ISSA O DANNE SOMNA PÅ VRANDRA=) HEHEH

SÖTISARNA MINA I PYAMAS!!!!!!!



#1 - - i d a♥:

jag får tacka för den fina dagen igår:) och grattis igen:D såg kul ut på tjejkvällen. Kram♥

Till top