Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Ibgen kan vara lyckligare en mig!!

Isabell Permalink3
För min älskade har äntligen fått skift tid! Wiiii   vi kommer få ha han hemma antingen förmiddagarna eller eftermiddagrna helt fantastiskt juH!!! inte att han åker när banren åker till dagis o kommer hem när dem sover!! Ska bli så skönt att få ha han med oss oftare! SÅ otroligt glad!! MAn får tacka M så himla mycket som sett till att det blivit så TACK TACK M!!! =)
Idag enu en dag 3e av 4 dagar som huvudet håller på srängs de snurrar o känner mig konstig så dena jävla förkylning som hållit sig i i x antal veckor!!!  men har läkaren på fredag pga av lederna men ska se va den kan vara som mer spökar i min kropp!! vattengympa på torsdag o så näösta tisdag är de utvecklingssamtal för I så mormor/mamma ska vara barnvakt tackar för det !!!=)Emme o ida är nog där o hjälper oxå=) jajaj Micke kanske hunnit med han med lika bra o skriva de oxå annars bli han sur :P hehehhe
Igår vart de promenix  erikslund runt med jonathan mamma micke emme o ida  o sedan ute lek med jonathan lina o noah!! Danne o isabell va på bio dem hade de toppen skojs såg megamind 3d!! =)
Nu ska ja in i ett snabb bad innan lunchen o dansen !!=)
Ha en trevlig vecka!! De ska ja då min kära går förmiddag o komemr vara hemma m ed oss på eftermiddagen! =) Wiiiiiii
J med sin nya skottare =)
Isabell på ikea i måndags!
Mamma o ja har drukit några Mc donalds kaffe denna vecka :P
#1 - - eemelie:





Jag har en ny blogg , som du måste titta in på:)



http://eemelieffridh.blogg.se

#2 - - eemelie:

haha han är värd det:D <3 Nu har ja tagit honom t globen! Nu ska ja ta killen till Tyskland också:)!



Har du? :D:D Tack!<3

#3 - - eemelie:

hahah han var absolut värd det! <3

Nu har jag tagit honom t Globen , nu ska jag ta han t Tyskland också!



Har du? :D:D Taack!

Till top