Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

SOOOOLLLLLLLLLL

Isabell Permalink1
Hoppas Solen är här för att stanna jaa deee jäkligt varmt men man kan juh faktist gömma sig i skuggan eller svalka sig i en pool om man tycker de blir för varmt!!! =)
Vi har myst o lekt o bada barnen o jag!!! Härligt haft sälskap av Jasmina O F 2 dagar till johannesberg på cykeltur de va NAJS!! Härligt!! =) Färg har ja fått en massa av soolen härligt de !! denna vecka o nästa sedan  blir de semester fö min älskade sambo!! 6VECKOR MED EN MASSA FAMILJEMYS O SKOJS!! HÄRLIGT DE SKA BLI!!!!!!!första gången han är hemma så länge med oss SÅ HÄRLIGT DE SKA BLI!! Han är den underbaraste man kan tänka sig!!
Måste juh saga att ha tomt (vi både fram o baksida) Är helt underbart efter att haft de kommer ja aldrig vilja flytta o inte ha de igen skulle ej överleva utan dem:P  s¨å skönt barnen kan springa in o ut o poolen är guldvärd bara den !!=) Så att ,man har så trevliga grannar är juh ett riktigt + Ny är juh ena som umgås mäst med bosrtrest på semester ett tag o det är riktigt tomt här nu HOPPAS NI KOMMER HEM SNART!!! =)
ÅPSTE SÄGA ATT DE ÄR HELT UNDERBART ATT VARA MED BARNEN SÅ MYCKET dem är inne på sin 3e sommalovs vecka o danne jobbar juh hela dagarna ej hemma från 19-20tiden=/ Så det har vart ENBART jag o barnen mästa av alla dagar och de är så mysigt !!! =)BArn är de bästa ja sakffat ja självklart Danne oxå!! =) ÄLskar alla dem 3 så OTROLIGT mycket brukar sitta o tänka att tänk att ja har dem 3 känns riktigt inte värkligt! !=)
SOMMAR SOMMAR SOMMAR
BILDERNA FÅR TALA FÖR SIG SJÄLV

GRÖNSAKERNA SOM ÄR PLANTERADE VÄXER O KNAKAR HAR BÖRJA KOMMIT TOMATER O PLANTORNA ÄR RIKTIGT STORA O MÅNGA SAMT ÄRTOR HAR KOMMIT I MASSA O BARNEN ÄÖLSKAR O SPINGA O OPOLOCKA DEM O KÄKA=)
MÅSTE ÄVEN VISA MIN UNDERBARA PRINSESSAS HÅR SOM ÄR SOM KORKSKRUVAR I!! BLir så helt själv ja vill oxå ha!!=)
#1 - - Angelica:

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

Till top