Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

FÖRSÖKA GÅR JUH..

Isabell Permalink3
Tänk att man alltid ska försöka med att trycka ner någon på alla sätt.. MEN ENSAK ÄR SÄKER JAG BRYR MIG INTE ETT PISS LÄNGRE !!! Så varsegod kör på kör på!! ja jag bryr mig inte iaf....
Jag LEVER som sagt lycklig har de toppen med mina underbara barn och mäst fantastiska karl man kan ha Slå det ni! =)  Jag kan mer en vad folk tror! men dem får tro vad dem vill jag vet sanningen!!! sådeså!
men men
Idag har vi vart ute HEELLLAA DAGEn helt underbart!!1 Vi va en snabbis på Ikea för frukost och lite ny inköpta saker!!  sedan sol sol sol och sol o fuskade med min nya diet idag i halv glass ! MEN DE E DE ENda sedan i onsdags! Går mina raska promenixer varje dag oxå!   Men men inte för ja behöver fixa mig för någon annan såklart jag har min underbara karl som ger mig fina komplimanger hela tiden och säger att ja inte behöver ändra nått ja e perfekt=) så skönt o höra =) men förm in egna skull gör jag just detta så =)
vart hos mamma emme o ida (micke jobba) io fikat ja fika kafffe =) TACK FÖR detta o toppen trevligt sällskap! =)
Ne nu ska ja fixa för sak ut på min Promneix så klart !!
ha en trevlig valborg det ska vi iaf!=) ska umgås med dem bästa som finns och mest underbaraste Danne barnen ,mamma, ida o Emme(kanske om hon ej e med nån kompis) =) se majbrasa o åka karuseller eller iaf barnen :P
#1 - - cattha:

skit i vad alla säger de är bara avundsjuka ps blir det rökpaus här då hahahaha

#2 - - inga /Roger:

Bry dig inte Mickan det är bara Stor Avunsjuka för att du har det bra och har Jätte-gulliga Barn,man..Du sköter hemmet pluggar och har dina ungar fina klädda.Vem fan gör det??????????.Så bry dig inte..Ha en trevlig Valborg..Hälsa

#3 - - Kusin Malin:

bra att du står upp, sägs att man blir hårdhudad efter åren så vi måste ju ha järnhud snart :)

Hoppas du bjuder på ett inlägg snart med massor av bilder :)

kram

Till top