Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

VÅRVÄDER

Isabell Permalink1
Jopp dem senaste dagarna har det vart RIKTIGT vår väder hela helgen tillbringadeas ute från morgon till kväll o i veckodagarna så när vi går hem från dagis så stannar vi direkt ute slänger bara in vagnen=) så härligt lite busigt har det blivit vissa dagar med lite längre ute o lite lite senare i säng=) mimmi har hoppat lite hinder ute med Isabell och hon har även fått en egen gjord utebur måste bara hitta en lösning som tak då hon försöker ta sig över o kommer snart lyckas!  Jonathan ÄLSKAR att gunga på stora gungan han har alltid älskat gunga men unu mera nu när han gungar stora gungan o på baksidan har vi bytt ut bebis gungan hans till en vanlig=)
Nappfen har vart på besök hos Jonathan o hämta hans nappar och lämnat en stor soppbil som låter HAN ÄLSKAR DEN och berättar för alla att neppfen har lämnat den till han!=)
ÄLSKAR MINA BARN SÅ OTROLIG MYCKET OCH ÄVEN MIN SAMBO MED SÅ KLART!! =) LÄGTAR TILLS HAN FÅR SEMESTER ! När de nu blir det vet vi juh inte men men ! =)
--------------------------------------------------------
Har vart yr i 1 vecka nu Misstänkt kristallsjukan! FÖR ER SOM INTE VET VA DE E SÄGER 1177 så här :Kristallsjuka - godartad lägesyrsel

Den vanligaste typen av karusellyrsel är kristallsjukan, också kallad godartad lägesyrsel eller. Då känner man sig snurrig när man rör på huvudet, oftast när man vrider huvudet i liggande ställning. Den snurrande känslan brukar försvinna inom en halv minut.

Orsaken till kristallsjukan anses vara att kristaller i balansorganet har lossnat och hamnat fel. Kristallerna sitter på toppen av de så kallade hårcellerna i örat. Ibland kan denna typ av yrsel komma efter att man har fått ett slag mot huvudet.

--------------------------------------------------------------------------------
KAN JUH SÄGA ATT DET ÄR SÅ OTROLIGT JObbigt o särskilt när man e så åksjuk som jag så jag kräks då och då av detta!! Pch folk kollar ibland på en som om man skulle vara dyngrak då om ja lutar mig lite fel kan ja ej gå rakt o rasar åt ena hållet o vinglar!
Nee nu ska ja snart iväg HA d!!
PÅVÄG TILL DAGIS
HOPPANDE MIMMI
MIMMIS UTE BUR OCH JONATHAN
PRINSESSA CYKLAR
JONATHAN ÄLSKAR ATT ÅKA HISS HÄR ÄR IKEA HISSEN VI VÄNTAR PÅ
(kolla Jonathans hår så långt men hålle rpå spara till en frisyr så får bli lite vilt ett tag på han) =) hehe
GUNGA GUNGA
#1 - - cattha:

du är nog fyllsjuk hahaha skoja bara har ju sett när du blir yr fy drygttttt,fina kort på fina barn.

Till top