Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

familjen

Isabell Permalink1
Og oj vad mycket det har vart senaste tiden hit o dit o ingenstans och överallt... typ bara helgen har vart fullfart med strat på det traditionella Julpysslet på barnens gammla dagis har vart där varge år mysigt och barnen gillar det != ) därefter vart de för mig o issa o åka o fira faster o hennes karln 50 års dagar kom hem sent o slockna snappt och idag iväg på dansuppvisning SUPER DUKTIG MIN ÄLSKADE PRINSESSA!!! därefter vidare på kalas hos Linda sen hem o hjälpte mamma o skruva o ida o fixa därefter mata barnen o bada dem o nu  ligge rj o ser film i sängen o i får vara uppe ett tag till för dem e lediga imorgon! =) o då blir det Ikea för mig barnen med mamma emme o ida IKEA Frukost !=)
veckan som kommer är de förmiddags vecka för danne! Sist han hade det o sluta ttidigt så jobbade ja lite extra så ja kom hem sent hela veckan istället så denna vec ka ska ängnas åt barnen o karln samt till hemmet som ska fixas o julpysslas i =) måste bara leta reda på alla julsakerna iu ute frådet:P
 
 
ne nu skaja mysa ner i soffan film mys ikvälL!=) 
 
#1 - - Kusin Malin:

Fina bilder :) Kram

Till top