Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

dagarna rusar förbi

Isabell Permalink1
Snart har 1 av 2 praktikveckr gått! Fredag imorgon o barnen o danne e lediga medans ja har sista praktikdagen för denna vecka men har juh en till vecka därefter är jag färdig utbildad barnskötare!=)
 
Förskylningen han ej gå över från första vändan innan nä'sta vända satt igång! men men ENORM smärta i kropp nu oxå o tröttheten på det dels för de jag får leva med men även för att man inte riktigt är van med "arbeta" plugga o ta hand om barnen och vardagliga livet samtidigt det e juh sådant man får vänja sig med och pö om pö kommer man i i detta !
Men livet är topp iaf för har juh underbaraste barn o karln iallefall! =) 
 
Bror min e här på besök i 1 vecka så han har preisis vart här en sväng på middag!
o imorgon får man sjus till o från praktik hahah toppen juh! =) sevice ja står för frukost o han kör :P
 
ne nu lite mys med barnen innan ja ska iväg o fixa!
 
ha en bra helg
#1 - - Kusin Malin:

Hej o hå :D Hoppas ni får en bra kommande vecka!
Kram kram

Till top