Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

dagarna

Isabell Permalink1
Dagarna rusar förbi men endå så går tiden inte framot men endå känds de som om när man blickar tillbaka att tiden rusat förbi?! Mysko det där! 
Bara o kolla barnen Isabell har hunnit fylla 7 år och går i skolkan i 1an nu ! Och Jonathan fyller strax 4 år! Mina små bebisar har blivit stora<3
Så stolt över dem Issa som lärt sig simma riktigt bra både vanligt och ryggsim och så läser hon super bra Igår gick hon in till Jonathan när han skulle sova tog med sig en bok och läst för honom så somnade haan!=)
Jonathan som lärt sig cykla innan sommaren på sin 12 tummars cykel utan stöd har nu lärt sig cykla på 16 tummaren utan stöd oxå nu o nu vill han cykla vart man en ska! Han leker snällt och kommer på roliga lekar och så kram o puss gå har han blivit oxå! 
 
Jag själv är Hemma fru nu dagarna går lite segt framot när barn är på skola/dagis o karln jobbar MEN ENDÅ är ja lyckligaste kvinnan på jorden med mina underbara barn ocxh framför a<llt min underbara karl som jag älskar minst lika mycket om inte mera och snart firar vi 7 år! helt otroligt! Han finns alltid för en och är helt underbar på alla sätt både moit mig och med barnen! 
 
Nu ska ja ta o natta Jonathan o sätta på enn film till Isabell och Faline som vi är barnvakt till en stun d=)
 
 
#1 - - Anonym:

Härligt att läsa att du är så lycklig kusinvitamin :)
Du har en jätte fin familj som du skall vara stolt över, vilket jag vet att du är :)
kramar

Till top