Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

folk förstår inte smärtan dem inte ser och känner själva!!

Isabell Permalink1
Inte alltid så lätt dunderförkyld o nu först 2veckor senare typ mår ja bättre från den men kroppen däremot e total kaos smärta som fan o sömn har ja ej fått
mycket av smärtan så jäkla
mycket när man slappnar av så dagen så tog ja 2tradolan en hjälper inget men då vart ja super dålig istället så nej för tabletter för min skull!!!man blir Juh bara dålig av dem o hjälper ej mot smärtan iaf.. Inte länge kvar till sommarlov o semester tider nu hääärligt de behövs!!sen får vi se va hösten//simmaslutet har o erbjuda,,Isabell min stora tjej börjar första klass spännande:) ner nu ska ja ta mig en kopp kaffe
#1 - - fredrik h:

Hoppas hälsan är mycket bättre nu när alla barnen har sommarlov ;) Michael börjar på Röse i 3dje klass för första gången. Hoppas dom får kul på rasterna :)

Till top