Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

jag har,,,

Isabell Permalink2
Jag har fått jobb:) ska jobba på bemaningstjänst som babarnskötare och fritids fröken:) lite pirrigt då ja inte gillar allts att komma till nya sthållen alltså bara första dagen men ssedan är de roligt:) så tror de kominer bli br. O ja är super gladress att få jobba igen:)
Idag så har ja vart med mamma o Micke när dem handlat o spana på lite roligt:) o sedan fixa ja om i Isabella rum:) bilder längre ner o ja kläderna som ligger på golvet är för att Isabell gör klädgubbar tills imorgon å hon har kläder fframme o kan köra klädrace:)
 
På kvällen käkade vi risalamalta o lyssnat på jullåtar som Isabell satt på NU VILL VI HA SNÖ!!
 
 
Lite suddiga bilder men men 
 
 
 
#1 - - Kusin Malin:

Grattis till jobbet :)
Kram

#2 - - mickan:

Tack:)

Till top