Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Vet inte

Isabell Permalink0
Nu har ja inte skrivit på länge och vet inte ens om nån läser men jag brukar hoppa tillbaka o läsa då och då o läsa :) 20december idag o vi firar julafton numer 1 idag med Ronny lena David o linda o deras barn o Sandra o hennes barn!:) I onsdags ringde isabells skola då hon ramlat o slagit tänderna i isen vilket ledde till att tanden gick sönder! Men på torsdagen så va hon och dem filade o plastade den så nu är de bra igen hoppas de inte blir svart på den bara det va en vanlig tand ej mjölktand :( Dagarna rusar förbi snart slut på detta år ingen snö typ enu bara 2 gånger som försvan likasnabbt:( 2012 började vi försöka med att få numer 3 men snart är de 2015 och inte händer de mycket på den fronten bara tungt att se alla som hela tiden + o + FLERA som tilloch med hunnit med o fått liten o plussat igen de e tungt men men nån gång nån gång!! Glad o lycklig som har 2 friska underbara barn! Och världens bästa karl! Många säger så len ja har verkligen världens bästa karl på alla sätt o han har världens bästa föräldrar o syskon oxå så stort plus där oxå! Man kan inget annat en älska han det bästa som har hänt mig han o barnen!! Ha en bra jul
m
Till top