Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

<3

Isabell Permalink0
Isabell och Jonathan ska bli store syskon! 11 september är liten beräknad att titta ut:) Oron finns därimellan Åt men vi har fått se liten 2 gånger o den har de toppen bra och växer som den ska! Dagen innan nyårsafton plussade vi äntligen efter 2 års kämpande! Sådan lycka men även sådan rädsla innan veckorna ticka på lite! Nu är de lungt rädslan har lagt sig Jag mår pyton spyr hela dagarna o tröttheten ska vi inte snacka om den blir juh värre även blandat med min ovanliga fall kroniska trötthet! Det är riktigt kämpigt dagar man orkar knappt hålla ögonen. Öppna o man vet aldrig när man ska kräkas, att få i sig mat när man mår blä o känner att de närsomhelst kommer upp igen!! MEN SÅ VÄRT ALLT!! Som vi har väntat och längtat så allt är värt detta det blir nått bra av det hela :)<3 Så ligger det till just nu:)
Till top