Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

100 dagar

Isabell Permalink0
Idag är de endast 100 dagar kvar av graviditeten om man räknar till bf kommer säkert gå över gissar på 10 dagar;) V26 iaf är ja :) Denna graviditet börja långsamt men nu känns de som de rullar framemot lite snabbare:) Vart väldigt ensam eller va man ska säga denna graviditet inte så som dem andra att man ser hur de går eller visar intresse men men lärt mig nu att jag kommer inte vara den som gör allt o lyssnar på allt av andra heller o ställer ej upp på de viset för allt o alla andra heller nu!! Nu menar ja såklart inte danne o familjen dem finns här för mig såklart :) och de räcker bra för mig o är de nått att diskutera eller man vill prata med finns alltid N som lyssnar så funkar iaf bra;) 1 vecka var till skolavslutning wohoo fast blir juh extra veckor för barnen iaf på fritids o dagis MEN JONATHAN SLUTAR SNART DAGIS HELT GAHH VART TIG DENNA TID VÄGEN? Förskoleklass i höst för han!! Han är förväntansfull ;) Danne jobbar 3 veckor till efter denna sen går han o barn på semester o ja jobbar 4 veckor sen har ja semester då jobbet stänger 4 veckor (fast jobbar halvtid pga av sjukskriven sen är ja biviljad gravidpenning wohoo vilket innebär att ja jobbar bara 4 veckor innan ja e ledig över 1 år! Så jag har mamma till hjälp hela augusti vilket gör att barnen får sommarlov till typ 20 augusti då skolorna börjar igen;) Så glad att ja vart beviljad gravidpenning i augusti då ja redan har de graviditeta besvär som ja har o oroat mig för att jobba då man jobbar med massa barn när man är v 30 o frmåt o de ansvar o om allt skulle starta o hur ja skulle klara de arbetet då! Bara solen kan komma nån gång så att man känner att sommaren är här nån gång!!
Till top