Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

höst??vår ??vinter? ?

Isabell Permalink0
4 månaders kontrollen för Adrian gick bra 8170g och 67.9 cm lång;) min lilla Buddha!  sötnöt. . behöver ja säga att vi måste i handla 74 kläder nu snarast när ja pallar ge mig ut o fixa de !! tänkte gå igenom Isabells o jonathans kläder oxå men tror dem har så dem klarar sig .. fodrat regnställ behövde Jonathan men det har jag köpt nu ..
för nu är hösten här eller? är det vår? igentligen är de vinter men  poff så vart de typ 5 plus regn all snö försvan så hade vi sol o värsta vårväder . nu är de grått trist och storm ute?! jaja våren kommer så småningom då ska trädgårdarna fixas o njuta massa ute !; ) nu är de så slask så barnen ät ganska blöta när dem är ute:) skulle vilja ha så önskar mig ett torkskåp haha .. men idaf såntdär skotork högt på listan!! 
 
dagarna rullar på.. danne har åkt på influensan  (gissar vi) men väldig dålig 1 vecka o ej bra enu... ja har hängt på öppna en hel del; ) imorgon ska ja hoppas på att de ej är storm o att orken finns öppna alla dörrar vädra o städa av bort med basilusker.  o är juh nästan varmare ute nu en här inne så kan lika väl släppa in vår e haha..
 
 
 
måste juh visa god barnen från öppna:) vill ej lägga ut den andra bebisen utan lov så därför ser man bara en del men kolla va sött dem gosar typ o sen håller handen så söta ❤
 
 
Till top