Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Snart

Isabell Permalink0
Snart slut på juni o juli månad kommer mitt i sommaren :) dannes semester börjar imorgon  wohoo fast han har vart ledig sen i fredags då de va midsommar ;)
Midsommar firandet som va tänkt vart inställt tuvär vart syster magsjuk tack o lov verka de snabbt gå över men vi tar en somnar fest med lekar sen ;)
Vart att ändra planer vilket vart till skansen lite vilse åkande i vägbyggen kom vi fram o med en chansning lyckades vi fixa gratis parkering HAHA ! Sen har vi köpt resa med nilo som har massa bra erbjudanden blandannat så kom alla barn in gratis på skansen ;) 
Vi hade en mysig dag o va hemma sent mc Donalds vart midsommar mat men iaf sent kvälls efterätt glass grädde jordgubbarmaränger o chokladsås ;) 
 
Resa med nilo rekommenderas för barnfamiljer . Vi kommer andvända de kortet igen nästa vecka när vi åker på semester .. på skara får vi då 30 kr rabbat per inträdde där ;) 
Sen är de även erbjudande på blandannat kolmården, grönalund ,Furuvik. Prisen Island. Kokpunkten . Sf barn bio men mera !! Och kortet gäller 1 år från man regrestrerat det och kan användas hur många gånger man vill ;) 
 
 
 
Min rygg har smärtan massa en längre tid o svårt att komma upp men inatt har de vart enormt o inte mycket sömn gahh men men bara att leva med..
 
Nu regnar det massa o åskan så gå hela dagen få se vad man hittar på idag Issa ska strax iväg på ridning iaf ;)
 
 
Till top