Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

mitten av mars

Isabell Permalink0
Våren är på g!inte så mycket sol idag men det väntas 10-11 plus grader till veckan!! härligt ..
fram med vårkläder.  eller .. ja till Adrian hata köpt ny jacka igen men behöver hitta ett par överdeags byxor till.. Issa har och Jonathan har vi köpt en till.. men skor behövs nog till alla samr så behövs nya gummistövlar till Isabell märkte vi igår. tror ja iaf dem här hemma va små o trasiga men ska kolla utifall att. 
iveckan ska ja kolla igenom skåp o lådor o se vad som behövs syntar ja o syster i en shopping tur nästa helg:)
 
dagarna rullar fram Adrian blir ett halv år på tisdag REDAN 6 månader!! galet snabbt tiden går. tur att ja ej ställt han till dagisplats från januari 2017 så ja slipper ha panik nu!  vi kan njuta hela året ut;) 
måste börja tänka på vad man vill oxå skulle vilja ha ett hus men för ett hus skulle ja behöva höja min lön och för att höja den så skulle ja behöva utbilda mig till förskollärare men som ja hittat nu finns denna kurs enbart i Eskilstuna nästa vår. o de vägrar jag .. vill juh ha i västerås  men har funderat på att inte välja på distans om ja bestämmer mig för att plugga till detta. men de skulle förbättra så mycket om ja kör på den utbildningen! !
 
ne nu vakna till liv o se vad dagen har att bjuda på ... kl 16 är de iaf barn teater; ) 
 
 
Till top