Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

3 jobbarveckor

Isabell Permalink0
3 veckor med arbete är gjorda mina 60 procent jag gått ner till har jag inte kommit till då jag jobbat extra alla veckorna denna vecka arbetade jag 100% kan säga att jag är så slut med rejäl smärta i kroppen  .. 3 dagars ledighet innan arbete på tisdag o 3 dagar sen ledig 3 dagar till känns riktigt härligt kan jag säga nu efter detta !!! haha men skönt att ha de gjort! nackdelen är att jag föräldrar massa pengar på detta eller ja klart jag får extra betalt för detta men ja får lön i efterskott så min lön börjar i december och nu brukar ja ut föräldra dagar fredag lördag söndag o måndag men eftersom ja arbetat kan ja inte de nu men men snart jul gahh haha men blir att julklapps handla de ja inte redan fixat dem 23 december ! 
 
Idag va vi på promenad till citygross för att handla bla lördagsgodis vi vart vist ute 4 timmar minus den tiden vi va inne i butiken med  skönt iaf! nu väntas på att Adrian ska somna o sen se om vi ska se film eller nått.
 
Så sjukte nöjd över våran nya åkpåse! passar perfekt i vagnen :))
 
 
 
Till top