Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Bebisen 1 år!!

Isabell Permalink0
Gahh alltså bebisen är 1 år!! 1 helt år sedan han kom våran älskade Adrian!! Snälla stanna tiden!! Har sådan ångest !! Tiden går för fort!! Min bebis.. ja Issa o Jonathan  med självklart deras tid går oxå alldeles för fort men Adrian kan vara våran sista bebis!!
2åra kämpande.. tårar glädje sorg 2 svåra år innan vi äntligen plusa och han ville stanna kvar hos oss!! Bebisen vi såg redan som ägg!! Sedan som 6 veckos embryo och 9 veckors embryo o 20 veckos foster och sen föddes han!! En graviditet av rädsla .. med smärta med illamående o kräkor. Med äggvita i urin.. med antibiotika dropp några gånger under förlossningen.. med epudral.. med läckande vatten några timmar innan ja faktiskt insåg att de e nog vatten iaf som läcker. 9 månader av förväntan ..sparkar mys längtan.. och poff så är han redan 1 år !! ETT HELT ÅR !!Galet!! 
Han har underbara syskon.. som älskar han! Dem är underbara mot han.. en syster som är väldigt överbeskyddande och stolt över honom .. en bror som  gärna busar med honom. Och lär honom   alla hyss han kan ;)
Älskade barn 3 underbara kids kan ni förstå att man är lycklig.. pengar nej vi är inte rika på dem !! Men vi överlever och kanske blir de en ny vändning i livet snart vem vet!! Mer om De en annan gång! 
Underbara barn och 10 år nästa månad med underbaraste karl man kan ha!! Tänk att just jag fick honom ! Han har alltid gjort allt för mig!! (Kanske behöver städa lite oftare) hahaha men man kan inte begära allt men han är perfekt för mig på alla sätt!! Så underbar han skyddar mig o barnen till varje pris. Han är den snällaste person som jag känner som alltid finns där för mig .. som  alltid lyssnar och den enya som verkligen förstår!! Älskar han och barnen över allt annat!!
Ja ni tycker säkert de e tråkigt att läsa detta men jag är bara så lycklig över min familj❤❤
 
Dagen har vart promenad .. kalasande.. lek.. invigning.. ny madrass som följer kroppen .. o torg fest..
 
 
Till top