Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Semester

Isabell Permalink0
Nu längtar ja enormt till semestern!! Vet bara inte riktigt när ja har semester!! Eller ja vi har juh stängt på förskilan i juli så då har ja semester men ska ta mibst 1 vecka till ska försöka ta 2 veckor till! Jag har kommit på att jag kan juh blanda semesterdagar o föräldrapenning då får ja juh ut lite extra semester och endå spara dagar;)) ska bara se hur jobvarkompis ska vara ledig innan. Och så måste jag kolla med danne vilken av habs veckor som han tagit föräldrapenning och vilka han tacit som semester . Då vi ej kan ta föräldraledigt samtidigt. Han sover så får vänta o fråga. Han är iaf ledig 6 veckor .v 25.26.27.28.29 pch 30. Vecka 31 skulle jag behöva ledigt då Adrians dagis är på gröna huset med främmande fröknar då viljet jag ibte komner låta han komma tillbaka till efter 6 veckors semester så han blir ledig den veckan men då arbetskolega har semester då så löser jag det genom att Adrian får följa med mig till jobbet denna vecka!! Typ godmorgon! När man Hittar Adrian i köket med socker hela sig runt o i hela munnen o hrla golvet o skrattar❤ sen tar man fram dammsugaren den har lagt av gahhh.. GODMORGON!!! där slapp jag min lördagsmorgon städning då! Imorgon är de valborg o de blir tivoli o vrasa med karln o barn❤💖💞💙 o massa lager med lager med varma kläder eftersom man varje år fryser ihjäl haha Adrians kläder behöver fyllas på!! MEN storlek 92 blrjar bli kort o de flesta kläder har juh dubbelstorlek o 98/104 är alldeles för stort!! Nästan så 98 är lite stort oxå fattar ej hoppet där att de e sådan skillnad ?? Isabells och Jonathans garderober fyllde ja på denna vecka så nu får dem klara sig ett tag. Ne om man ska försöka resa sig från soffan o piggna till. E helt slut.. Åå kolla här en vagn till har flyttat in föresten!! En emmalunga scooter;)) Den är lättare o köra en cresent 360 väger mindre.. men denna tar endast 15kg sen klarar den mer en den e testad för men cresent är mer plats i varukorgen och tar hela 25 kg:) så båda får bo här trots de e lite trångt i hallen;)) o man får tycka vad man vill att de e onödigt osv.... MEN ja gillar vagnar så är de!!
Till top