Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Vår

Isabell Permalink0
Ge mig vår nu!!! Kan väl vara snö över sportlivet för dem vill mrn låt de va bara nån minus grad o inge mer snö... igår va den värsta dagen i mitt liv att cykla.. höll på bryta ihop många gånger både till o från jobbet.. kräktes påväg till jobbet för ja va så slut så svårt att cykla till jobbet.. östr ner blötanö såg ut som jag duschat med kläderna på när ja kom fram håret gick att vrida ut kläderna dygnsur! Hade jag tagit mig hrm hade jag.. hrmvägen va ej plogat nåbstans de va slask o massa snö gick ej att cykla man kom ingen vart bara gled... min kropl värker som attans nu den gjorde hemsk ont innan men nu gahh!! Nu har ja gnällt av mig... Imorgon blir en härlig dag! Blir en scäng på öppna med Adrian. Därefter blir det jag danne o Adrian(isssa o jobathan har skolplikt) vi ska till Idas skol resturang hon serverar dka bli mysigt!! Sen har ja lovat Jonathan o Isabell käka pizzerian innan fredagsdraget med camilla o barnen!! Nu blir de bädda ner mig i soffan o se unga mammor
Till top