Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

När vänder det?

Isabell Permalink0
Motgångar motgångar motgångar.. Nu denna gång så paja lysröret på akvariumet först letat o letat men hittat bara storlek 45cm.. men vi ska ha 46 men i fredags så hitta vi tillsist ETT KVAR i storlek 46 wohoo .dyrt dock:/. sen idag så gick akvariumet sönder.. läckte vatten..... stress gem efter slutat 17.30 hänta barn ge mat .. hitta en leksakslåda skura o fiska fiskar o g Fixa över allt som en nöd akut lösning innan vi skulle få typ vattenskada... så nu måste vi snarast köpa akvarium!!! .. sen har vi mina glasögon som pajat så va tvungen o fixa dem billigaste ja hitta då ja ej andvänder så ofta bara då ja får infektioner i ögonen o linserna ej funkar att sätta in.men kostar iaf en del.. o sen behövs de termobyxor till jonathan.. o vinterskor till alla barnen! Därefter e de julklappar ttill barnen! Därefter när allt de e fixat så kan ja börja kolla vinterkläder till mig!!! Om DE INTe kommer mer saker som ska paja nu!! Jag fryser ihjäl ute nu .. ofodrar jacka.. ute på jobbe o ute hemma!! Men men nån gång nångång lär ja kunna fixa jacka.. men massa extra måsten så får man priotera... ja vi är inte miljonärer o många som läser kan ja lova att dem inte heller är miljonärer och vet när de kommer oförverädda utgifter så blir de att räkna om allt och kommer dem alla efter varande så blir de riktigt svårt.... de blir tuft.. hur man en vrider o vänder på de.. vi fick juh lägga ut en massssssa nyss på maten o allt då kyl o frys nyss pajat oxå.. Har juh inge tur allst .... så de här med alla diagnoser.. so. Ja trott nu efter typ 15års undran att ja fått diagnoser o nu ska få hjälp o helt plötslugt stämmer tydligen inget utan man bara kommer på från ingenstans att nee de e nå annat så fortfarande inge 100 procentlig diagnos så betyder att jag fortfarande inte får någon hjälp o inge smärtlindande eller nått.... Bara o bita ihop... men nån gång nån gång vänder de!?!?! Eller ..
Till top