Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

1 vecka

Isabell Permalink0
I vecka idag sen operation!! 1 vecka sen satt man nervös i köping just nu klockan är 07.19! 2 första dagarna efter släpandes höger ben mäst bara med.. men där efter har nenet börjat hängt med mera och mera . Nu kan ja nästan gå med detta ben som vanliga steg! Dock inte med tyngd på o hjälp av kryckor!! Hemma kan ja ta nått steg utan kryckor Men utan att lägga tyngd på höger!! Annars inne kör jag med 1 krycka men ute 2! Får så ont i händerna av kryckorna o är jätte skakis i händer o fingrar! Ja har juh trots allt problem med resten av kroppen oxå så de blir extra kämpigt! Smärtan har inte vart s hemsk MEN om ja hostar eller nyser skriker jag rakt ut de gör så jäkla ont :// Sen igår börja ja få mer ont o idag har ja oxå ont:// I mellan åt svider det till o bränner pris vid plåster kanterna ...?! Sen ett av titthåls hålen är ömt o svider till..... Denna vecka är Dannes eftermiddags vecka! Han ur vet otroligt hjälpsam o slitit hemmet o serverat mig!! De blir ja dock som måste hämta barn fixa middag osv.. eftersom att han jobbar.. men med Isabells hjälp har Adrian fått p sig kläder och hon kör vagnen hem !:) sen vill han va ute enda tills middag o sova tid.. o då blir de på tomten d ja ej kan jaga.. men han roar sig super bra min lilla plutt!!!
Till top