Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Dan före dan före dopparedan

Isabell Permalink0
Lördag och jullov. Julafton på måndag! Efter att jobba mina 75% en liten tid är kroppen helt trasig! Smärtan är enorm!!! Svårt att gå röra mig o det gör ont ävem att sitta still:/ många ställen på kroppen svullnar och många ställen är öm man kan knappt nudda dem.. Men försäkringskassan säger att man är frisk! De är dem som bestämmer det är dem aom tror dem vet hur mycket man kan jobba... dem säger säg upp dig byt jobb.. aöltså stå arbetslös.. just nu är jag iaf ledig 16 dagar så tänkerkiaf bara lägga den energi ja har på familjen och försöka vila upp kroppen! Sen arbetar jag 2dagar efter detta.. Sen är de dax att åka till köping den 9/1 för kortison i höften ..så får vi se hur dagen efter detta är.. om ja kan så ska ja jobba torsdagen SISTA DAGEN innan jag går på tjänstledigt!! För den 21Januari blir jag student! Jag ska plugga 3.5år gahh galet!! Till förskollärare! Galet att julafton är imorgon!! Barnen är så förväntansfulla! Jag tror att vi lyckas köpa det dem önskar sig så julen kommer bli så rolig att se deras lycka!! När dem är lyckliga är jag lycklig!!! Min älskade prinsessa har fått sina allra första betyg!!! På dem aätter dem ej högsta vetyg enu och många ämnen har dem inte gjort så mycket i därför kan dem ej sätta nått höga betyg!! MEN ISABELL LYCKADES VILKET FALL FÅ BÅDE A OCH B!! RIKTIGT STOLLT! Älskade underbara dotter!!
Till top