Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Januari 2018

Isabell Permalink0
Jullovet hade vi ingen snö... lediga 2 veckor men ingen snö.. nu20 januari nu har vi snö!! Massa snö.. så ljusare.. Vi har åkt pulka o grävt snö grottor o färga snön blå:) Barnen har pulkor,skärtlappar, snowracer snö sparkcyklar o madrasser men alla föredrar madrasser.. dem e snabba o roligast:)) Cykla i massa snö o storm är inte skojs!! Så ont i kroppen.. men bara barnen får snö så de e de lugnt!! Igår var Isabell o hennes kompis ute o åkte madrasser medans jag o Adrian o Jonathan grävde en massa grottor i en stor snö hög..:)) Tuvär verka jag inte komma in i skolan denna gången heller.. reserv plats 11 o en Då inte kom in:/ Ja får ge upp helt enkelt.. Nu ska vi fixa oss och iväg till fotbollen.. Trevlig helg
Till top