Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Sommar?

Isabell Permalink0
Förlängd sjukskrivning med 2mån. Till den 20agusti. Kan behövas.. smärtan är inte rolig som kommer o går och jag hadr aldrig klarat hela dagar. Jag saknar att gå mina promenader.. ja saknar att inpuls cykla med barnen dit vi vill... ja hoppas detta kommer göra mig mera pigg och mindre smärta och mera kraft! Ja e så otrolugt trött oxå.. Nu föravan sommaren oxå!? Eller den där maj med typ stor sol o 30grader 1 månad.. nu idag är de storm ute.. dagarna så e de molnigt kommer regn o kallt.. hoppas vädret vänder för torsdag så går barnen o danne på semester!! LÄNKTAR!! efter sommaren blir alla barnen så stora!! Stoppa tiden!! Adrian blrjar stora barns avdelning på dagis! Vi kommer sakna fjärillen o personalen så mycket!! Sen ska jonathan upp i 3an!! Hallå han börhade nyss skolan!?? Och Isabell i 6an!!! Hoho vad häbde där?!?! Mina älskade underbara barn!!! Så olika personligheter men så älskade!!
Till top