Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

4-5 November=)

Isabell Permalink1
Happ I lördags så va jag hos mamma och fikade och spelade lite bingo med henne Emme Ida och Micke=) skojs skojs vann några godisar men dem lär jag juh inte få se skymten av=) hahahhano
Därefter när jag kom hem så kom Jenny vi kikade på tvn och snackade skit som vanligt=p heheh...










Somnade sedan ca 3....Och Isabell vaknade 5
kl5...
och var hur pigg som helst så tog henne till min säng och myste lite innan vi gick upp..
Isabell fick lite gröt  hon tycker om att äta iallefall alltid glad när hon äter=) men det jäller att hänga med att ge henne annars kan hon bli lite sur=) heheh....

5ok

Efter att hon hade ätit och vi hade fått kläder tog vi oss en promenad ut ca 9:oo och hon somnaden och ja hamnade i affären och handlade... Gick sedan hem och städade men hon vaknade ganskla snabbt igen men kunde iallfall forsätta städa samtidigt som ja busade med henne=)sedan kom Micke(Bellas pappa) Hit och då va det läggdaggs för henne igen hon va sååå övertrött och ville inte somna iallfall så vi tog och gick enu en liten promenad och hon somnade snabbt=) heheh   kom in och spelade lite kort  och jag van så klart så han ville inte spela mera=P heheh......Isabell vaknade och bäörjade busa medans  mamma lata sig lite gran framför tv:n=)5nove

vi gick till affären för att micke ville dit och efter det åkte han hem igen och Isabell och jag gick och köpte krabbsallad,,,, mums=)

Därefter sov isabell redan ca 17:15 så inte så bra tid men men när hon e så trött sak ja inte hålla henne vaken ....
Nu ska ja väl kika lite på tvn kanske blir att man kikar på gothika igen men det återstår attt se...


KORTEN SOM SYNS ÄR:
1:a
Isabell hos mormor i lördags
2:a Isabell äter fukost,gröt...
3:e Isabell med så sör kjorta som kommer från mormor=)
4:e Mostrana Emelie&Ida och Isabell i lördags på Halloween=)!!


#1 - - Gia:

Heej! Kikar in å läser lite... börjar förstå hur man gör nu... ska skriva i min snart får se hur det går! Fint du gjort iaf!

Till top