Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

UTMANING!!

Isabell Permalink1

Jag har blivit utmanad av mamma med följande:

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.

(*) Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.

(*) I slutet av inlägget skriver du 8 personer.


*Jag Somnar alltid med tv:n på danne stänger av..

*Jag säger godnatt till isabell varge gång ja har lämnat sovrummet o kommer i n igen tillsängen..

*Jag tar mig alltid en kopp kaffe o en cigg påmorgonen bland de första jag gör..

*jag går alltid minst 1 timmes promenad om dagen.

*jag ser alltid till att diska minst en gång per dag.

*torkar alla skop o lister minst 3gånger i veckan.

*läser alla påmin  listas blogg minst 2 gånger om dagen.

*Kikar familjelivs tråden massa gånger  per dag


Skickar utmaningen vidare till
Carron ,nettan,jenny

#1 - - mamma:

va sa du om disken stämmer inte ju haha
kram mamma

Till top