Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

20NovemBer

Isabell Permalink1
Igår så var  Isabell hemma  från dagis o idag oxå hon e sjuk stackaren massa hosta till och från...Igår så kom iallfall Nettan o sedan viktor hit för att pigga upp  henne med lite lek o bus...Idag så efter att suttit inne hela helgen o måndagen så Tog vi oss en promenad medmormor emme o ida till Lidl...Mamma/Mormor hade klippt sig Jättte fint vart det=) Tack för blommornamormor o Isabell sägert tacjk för godiset=)
Sedan kom jenny o colin hit..=) han har blivit stor pojhk nu hela  5månader  sötisen=) pappa/Morfarkom  hit idag oxå hajn hade kölpt 3 dvd filmer till Isabell =) Tack tack MOrfar lasy town en av isabells farvoriter=)
När Danne kom hem vart det att äta lite mat ris o kyckling i nån slags sås eller vad man ska säga lagade jag=)Det var gott..NU busar isabell o danne massa=)
Få se om Isabeöll e frisk på lördag för då ska vi ner  o se emme öppträda på stan  o på söndagen ska jag med mamma/Mormor o compani till ica hacksta dagarna=)

Hm vad  har man gjort mer  då? STäda  städa  o städa känns som man inte gör annat om dagarna  man plockar  o plockar o plockar bara blir stökigt hela tiden=/ Men såp länge Isabell (som är en del av det stökiga) har skojs  så får hon gärna  leka massa=)'
Har vart SKIT TRÖTT dem senaste dagarna helt slut o snurrig nog daxs för järntabbletterna igen vet ej varför man e så slö  ioförsig så nu när issa e hängig kräver  hon en massa tid oi vill leka medmig hela  tiden sötisen sen e de så mycker runt om...

NEe nu  ska ja mysa lite innan tvn o de  e läggdaxs  för prinsessan..
Ha d bäst



SPORT SPORT SPORT Presis som Danne=)
image352

MAMMA O ISABELL=)
image353

MAMMAS ÄLSKLINGAR=)
image354

ISABELL LEKER MED VIKTOR=)
image355
#1 - - EmmE:

Vilket lag spelar Danne i ??
Jag gillar innebandy mycket .......

Kramar *EmmE*

Till top