Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

22OkToBeR

Isabell Permalink5

Idag så har ja jobbat gör det på  onsdag och Fredag oxå..Sedan   när ja hade hämtat Isabell så kom Nettamn o viktor hit på besök ja o nettan friserade oss lite toppning o lugg för Nettan och själv så klippte ja bara lugg eftersom att ja toppat mitt hår nyligen=)
Isabell o viktor Lekte massa=)

NYA FRISYRER
image301
JAG
image302
ISABELL MÅLAR=)

image303
ISABELL  MED STORA LISA DOCKAN (MIn storre syrras Gammla docka) =)

image304
DANNE O ISABELL BADAR

image305
ISABELL O VIKTOR PUSSAS=)

image306
ISABELL=)

image307
#1 - - Anonym!:

Din lugg vart ju sned!

#2 - - Hippiemickan:

MIn lugg ser sned ut på kortet men den e juh inte de
men den ligger konstigt där..

#3 - - mamma/hoho:

ni blev jättefina i håret tycker jag
din lugg ejjjjjjjjjj sne ser bara så ut jag har sett dig ju
så nu vet du anonyma
mamma/mormor

#4 - - Johanna och Amelia:

Det kanske är anonym som är sneögd:-D

#5 - - moster ida:

hejhej
ja snygg med lugg
har nästan lika dant hej då många kramar moster ida
p.s det var väl kul att leka isa

Till top