Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

SÖndag & nya kläder=)

Isabell Permalink7
Igår va vi på stan och åt mat med syster terese.det va trevligt!!
sedan forsatt vi runt på stan o Danne köpte en ny Everest jacka till mig o en puma tröja o 2 Kizz boddyn till isabell han tyckte att hon skulle ha lika som hans tröjaa=) hehe  sedan va vi iväg mot kvällen till hans bror o lekte massa ute hemma igen somnade Isabell direkt trött efter 2 dagar utan middag!!
det har gått över 1 vecka då min lilla bebis som blivit stora tjejenb inte haft napp=)

lite kort
min nya jacktt avunderbara pojkvän


min trja fått av min underbara pojkvän


Isabells kizz tröjor fått av bästa danne



Kolla dannes tröja lika som issas boddy
#1 - - Junitjej:

Fina kläder!

#2 - - cattha:

gud sååååååååååå söta o snygg jacka

snäll gubbe du har

mamma

#3 - - Moster Inga:

Hej..

ja Jackan var jättefin och puma tröjan samt det Isabell fick..

Ja Mickan du har verkligen fått i en snäll och gullig Kille..Samt att han tycker så mycket om Isabell..

Ett hjärta av Guld har han..

Lycka till..

kram till er..

#4 - - caritha:

Tack snälla mikaela med familj kolla min blogg ./moster c

#5 - - caritha:

nä jag har inte sett den,jag kunde inte ringa dig har ej ditt nr.

#6 - - mickan:

heheh det e lugnt =) bra att du gilla sakerna=)

#7 - - Moster Inga:

Hej..

Men Mickan du är duktig att hålla på trots att du har Isabell att ta hand om ..Du ligger inte på Latsidan..

Sen kan du fråga cattha ang vad jag sa om en kläning...Kram till er alla tre..

Till top