Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

24Mars

Isabell Permalink0
Igår så gick vi en sväng till Jenny o fikade o därefter tog vi oss promenad till erikslund men hittade inte särskilt mycket man ville ha=/ Jenny följde med oss hem sedan o Isabell o Colin lekte=)
Idag så imorse så vaknade Isabell halv6  så började bli litre långtråkigt så vi tog issas cykel o såp fick hon cykla ute vi åkte till lekparken o hon gungade o åkte rutchbana o sedan fikade vi hemma hos mormro..därefter blev det affären o sen hem o isabell åt o nu ligger hon o ska sova middag hon har säkert redan somna ska strax smyg kika på henne=)
Kl 14 så ska vi hem till dannes mormor o käka mat =) o därefter åker vi en sväng till busborgen=)


MAMMA DET E MIN SÄNG O MIN NAPP=)
image465

EN GLADER
image466


PRINSESSAN!!
image467
Till top