Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

badhuset=)

Isabell Permalink8
Jaa det vart badhuset ja o danne o issa åkte issa var överlycklig hon hade jätte skojs=)  men hemma igen så vart man så slö alla blev de trodde alla gånger att issa skulle somna men de va bara ja som gjorde=)


#1 - - cattha:

jättefina kort synd att vi ej kunde följa med ,menmen vi följer med nästa gång

kram mamma

#2 - - Cina:

Ja ni ser ut och haft jätte skoj. Isabell är tydligen ett "vattendjur" Verkar inte ett dugg rädd för vatten....=))



Kramen

#3 - - sandra K:

Vad mysigt! Vart var ni å badade någonstans? Kramar

#4 - - moster Inga i Kalix:

Hej jättegulliga foton på Prinssesan Isabell..Många tycker det här..

Ha de bra från ett snöigt Kalix.

Hälsa

#5 - - Anonym:

SANDRA: hehe det e juh lögaregns badet vi måste juh åka nån dag tillsammans dit=) kram

#6 - - sandra K:

Hahaha, jasså. Det kanske märks att det var super länge sedan jag var där ;) ja det vore kul att åka dit men först måste jag bli av med 30 kg hahaha..

Kramar

#7 - - Anonym:

sandra: heheh nee klart du ej behöver 30 kg e juh fan a ja gått upptyp nu ahhaha nee skoja=)

men klart vi ska dit eller hitta på nått tillsammans iaf vi måste juh försöka fixa tid för filmkvällen oxå=) Kram Micakn

#8 - - sandra K:

Ja, filmkväll är ett måste :) Vi tänkte komma å hälsa på imorn med å gratta dig lite.. Hoppas att det är ok. ses imorn isf. Kramar till er alla

Till top